Uzroci kvarova

Neki od uzroka kvara turbine su direktna posledica nepažnje vozača. Iako postoje mnogi i različiti problemi koji izazivaju kvar turbine, oni se mogu podeliti u pet grupa.

Kvarovi

Garancija

Dugo smo u ovom poslu i umemo da ga radimo. Stojimo iza našeg rada i reči jednogodišnjom garancijom. Garantujemo kvalitet ugrađenih delova i odrađene usluge.

Garancija

Istorija turbo kompresora

Istorija turbina

Istorija turbine počinje od skoro samog početka motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Rudolf Dizel i Gotlib Daimler su krajem IX i početkom XX veka istraživali mogućnost povećanja snage motora uz smanjuje potrošnje goriva uz korišćenje sabijenog vazduha.

Istorija turbokompresor-a počinje već od 1912. godine, nakon tri godine razvoja, dr.Alfred Buchi je napravio prvi turbo punjač uz pomoć izduvnih gasova motora. Nakon još tri godine napravio je prvi prototip dizel motora sa ugradjenim turbo punjačem iako nije dobio puno priznanja u to vreme.

30-tih godina XX veka turbo kompresori su se koristili isključivo u velikim motorima, kod lokomotiva ili brodova. Naredne godine obeležava Drugi svetski rat kao i vreme naglog razvoja vazduhoplovnih motora. Sve to je rezultiralo u stvaranju novih konstrukcija, materijala koji omogućavaju dalji razvoj turbo kompresora.

1952. godine, tri kompanije za proizvodnju kamiona, odnosno Volvo, Scania i Cummins su počeli da koriste prve turbo punjače u svojim projektima zahvaljujući Kurt Beirer-u, autoru prvog kompaktnog turbo kompresora. 1954. godine auto sa Cummins-ovim motorom opremljen turbinom učestvuje u čuvenoj trci Indianapolis.

1970-te obeležavaju vreme uvođenja novih, veoma strogih normi emisije isparenja izduvnih gasova kao i krize za gorivom zbog čega motori sa turbo kompresorima postaju mnogo popularniji, međutim isti nisu korišćeni u putničkim vozilima zbog niske cene efektivnosti i efikasnosti.

Sledeće decenije, 1980-ih je vreme kada turbo motori počinju da se ugrađuju i u putničkim automobilima. U to vreme Volksvagen i Mercedes serije 300 sa turbo-dizel motorima postaju popularni modeli. Danas su svi dizel motori opremljeni turbo kompresorima, kao rezultat njihove izuzetno visoke efikasnosti, niske inercije rotacionog sistema (veoma male težine rotirajućih elemenata). Moderni turbo punjači su cenjeni jer smanjuju potrošnju goriva, emisiju gasova kao i izuzetno poboljšavaju efikasnost motora.

UK betting sites, view full information Best UK betting sites bookamkers

Dostava na teritoriji Srbije ili inostranstva

Potpuno nam je sve jedno gde se nalazite jer pokvarenu turbinu nam možete dostaviti kurirskom službom ili ukoliko je u pitnju inostranstvo autobusom. Jednostavno zapakujte, napišite Vaš broj telefona i pošaljite na našu adresu, pružićemo uslugu na isti način kao da ste lično došli kod nas, kontaktirati Vas i vratiti Vam paket

Kontakt

Javite se

Pomoći ćemo Vam i odgovoriti na bilo kakvo
opšte ili tehničko pitanje, pružiti savet ili preporuku.

Mi smo TURBOVISK, nalazimo se u Kraljevu
ul. Zelena Gora 41/27 36000 Kraljevo

Bavimo se remontom Turbo-kompresora (putnicki, teretni, gradjevinski program),
remont visko-ventilatora i pumpi za vodu.

( +381 ) 064 186 33 40